Hieronder tref je alle actuele stukken van het verkiezingsplan tot en met links naar mogelijkheden om je te oriënteren op kandidaatstelling en meedoen in de ontwikkeling van het verkiezingsprogramma.

Kleurrijke hoofden 1

Advies kandidatencommissie lijst PS23

Met trots presenteren we als kandidatencommissie onze concept-lijst voor de Statenfractie van GroenLinks Gelderland! Op cruciale onderwerpen neemt de provincie de komende jaren een zeer belangrijke rol in. Het is van groot belang dan GroenLinks haar stem in Gelderland stevig kan laten horen.

Voorpagina Concept Verkiezingsprogramma GroenLinks Gelderland 2023 2027

Van concept naar definitief programma: vaststellingsproces op een rij

GroenLinks Gelderland Concept Verkiezingsprogramma 2023-2027

De afgelopen periode hebben wij als programmacommissie van GroenLinks Gelderland hard gewerkt aan het GroenLinks verkiezingsprogramma voor de Gelderse Provinciale Staten verkiezingen in 2023. Vandaag kunnen we jullie met trots het concept van dit programma voor de periode 2023-2027 toesturen. De volgende stappen zijn het aanscherpen en vaststellen van het definitieve verkiezingsprogramma tijdens de Provinciale Leden Vergadering op 26 november 2022. Daar kun jij aan bijdragen!